onsdag 6. juni 2007

Nyt sola!

Mitt fravær fra siden skyldes kun en ting, eller egentlig fire : Eksamen!!! I de fantastisk interessante fagene ( jeg tuller ikke :) Organ biokjemi, anatomi, fysiologi, og en muntlig som dessert for de som er så heldige. Mye skal læres, men nå begynner apatien å ta meg, og jeg tenker mer og mer "Come what may". Sommer, sol, is, beach, jobbing, alt ligger foran meg og jeg gleder meg til å ta fatt, og så kjenner jeg gleden over i september atter å skulle få sette mine bein på Malisk jord, begynner virkelig å sette seg. Lukter og smaker minner meg oftere og oftere om dette landet som befinner seg så milevis fra oss både geografisk og ikke minst kulturelt. Jippi, livet er godt å leve, selv i eksamenstid med kink i ryggen og stressa skuldre!
Nyt livet, hver dag er en gave!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOW, så du skal til Mali igjen *VilTellUganda* !??! Så fantastisk! Arti å følge med på bloggen din! No håpe eg du kan nyte sommervarmen og slappe av :) Stor klem fra det "varme" Nord-Norge (i dag har vi heile 9, ja NI, grader i skyggen) ;) *klem*

Anonym sa...

Lykke til med alle eksamner som kommer nå før semesterslutt. Ønsker deg varme sommernetter, bikiniskille, late dager og rekesmørbrød med lime. Når du trer inn i sommerferiemodus er det vel fortjent! Sunkisses2u

Anonym sa...

kjekt å lese på bloggen din syns eg også :) glad for å høre om Mali-tur. wow. rom8,1 fra meg. Inga ;)