tirsdag 3. august 2010

The road is long with many winding turns..



‎"Eg veit ikkje kor eg skal, men eg gler meg medan eg kjem dit" A.Kavli

Klokt sagt! Livet er en risikosport, fyllt med usikkerhet og svinger hvor vi ikke vet hva som ligger bak. Men her er jeg nå, dette er det jeg kjenner, dagen idag - skjønt den kjenner jeg ikke før den er over. Men jeg kan glede meg over den, på den :)
God reise folkens!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
"I don´t know where I´m going, but I´ll rejoyce while going there" A.kavli

Wise words! Life is a high-risksport, filled with insecurity and winding turns hiding what lies behind. But here am I now, this is what I know, this day - allthough I don´t really know it until it ends. But I can enjoy it-today!
Have a safe journey people!

Ingen kommentarer: