søndag 23. desember 2007

Bildehøydepunkt



Å komme hjem og begynne å kikke på bildene på større skjerm enn på kameraet er reine julaften for meg, og dermed blir det lange netter med bildekikking og redigering istedenfor søvn, men jeg får utnytte jet laget. Fremover kommer jeg til å legge ut en del bilder som jeg av en eller annen grunn er fornøyd med. Det kan være alt fra natur til mennesker, til artige situasjoner. Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger og råd :)

Over er et blinkskudd som virkelig ble "skutt i blinde". På vei til Titicacasjøen satt jeg med fingeren på avtrekkeren og skjøt mer eller mindre på måfå ut bussvinduet. Da jeg etterpå gikk gjennom bildene fant jeg dette, og falt for det. Fargene rundt Titicacasjøen var helt fantastiske, og med disse to trærne i forgrunnen ble det hele svært så fint- synes jeg:)

Ingen kommentarer: