mandag 10. desember 2007

Bolgefanger

Vi har inntatt Costa Rica, og befinner oss i den lille surfebyen Montezuma paa Stillehavskysten. Her er naturen som et postkort, og vi koser oss, om enn noe solbrente, for min del.
Idag har jeg forst tilbragt fire timer paa hesteryggen, med lange galopper paa hvite strender, bading i fosser a la Herbal essence reklamer. Snakk om aa kose seg. Om ettermiddagen hadde jeg mitt forste mote med et surfebrett, og med kyndig veiledning av Anders tok jeg min forste bolge, om enn kun sittende paa surfebrettet - ennaa. Saa gjenstaar det aa se om jeg kommer meg opp innen vi reiser hjem
Imorgen reiser vi paa snorkletur til Tortuga Island, som visstnok skal vaere enda mer idyllisk. Jeg gleder meg!

Her er nettet utrolig tregt, og kostbart, saa det ble et lite innlegg, men et livstegn i alle fall!
God 2.sondag i advent alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt å høre fra deg igjen. At alt er vel og at du har det bra er tydelig. Her er alt bra, og litt lett dryssende julesnø.
Ha det godt videre og Gud velsigne deg, kjære jenta vår. Vi gleder oss voldsomt til du kommer hjem !

Stor klem fra mamma og pappa