onsdag 24. september 2008

Flygende talerkner, latterkrampe og høy puls

...er en passende beskrivelse på en aktivitet som definitivt gjør eksamenstiden, og ukene ellers også, mer artig.
Frisbee ultimate, var noe jeg kun vagt hadde hørt om for to uker siden-nå har det blitt et høydepunkt i uka.
Vi er en gjeng som samles for å ha det gøy, være ute, og trene sammen. Jeg er ingen stor atlet, men å løpe med nesa i sky er ingen sak for meg ;)
Ellers er det rart med eksamenstider, man mister gjerne litt perspektiver, ettersom nesa er mer ned i bøkene enn opp i sky. Jeg skjønner de som mener at studenter er egoistiske, for i disse tider prioriterer jeg igrunnen meg selv, meg selv, og litt mer meg selv. En kamerat spurte igår om vi medisinere gifter oss med studiet... og det er nok noe i det.. Og skillsmisse, det kommer ikke på tale, har du først kommet inn, så kommer du ikke ut igjen før du har fullført. Så er mitt håp da, at jeg greier å se opp fra bøkene og se på livet rundt meg, selv i den mest hektiske eksamenslesning.
Ha en riktig god dag, jeg kryper snart ut av eksamenshula mi igjen :)

Ingen kommentarer: