onsdag 11. november 2009

Et kjempestort luksusproblem...

...eller egentlig blir det feil å kalle det et problem, for det vil man helst finne en løsning på, og mitt "problem" ønsker jeg ingen løsning på!

Jeg er UTROLIG fornøyd! Har akkurat startet min tid som 27åring, og det omgitt av en bråte gode mennesker. Her er jeg altså, i Haugesund, samme sted, samme hybel som jeg for tre uker siden følte som "å bli satt på sidelinjen i mitt eget liv" Vel, jeg er definitivt ute og løper på banen igjen!
17 stykker var vi her i kveld, både nye og gamle bekjentskaper, mennesker som utfordrer meg, som støtter meg, som gir meg nye perspektiver på livet, alle på hver sin måte. Og jeg bobler over av glede og energi (tenk, jeg har scoret som "introvert" på diverse personlighetstester!!!) over å befinne meg midt i dette - midt i livet! Midt i livet mitt her i Haugesund. Jeg koser meg, å som jeg koser meg- så fort kan altså livet snu, og det er mennesker som gjør det hele!
Til helgen skal jeg en tur til Bergen, ta et sup av livet mitt der, treffe gode mennesker der også, le, gråte, prate og oppleve, være, være i hverdagen, i den gode samtalen, i det gode nærværet. Nærværet som for meg, og helt sikkert alle mennesker i større eller mindre grad, er så enormt livsviktig for å overleve, for å være menneske. I en eller annen sangtekst jeg har hørt heter det at det er relasjonene som gjør deg til menneske, og jommen tror jeg ikke det er sannheten. Så skulle jeg bare ønske at alle var like heldige med relasjonene sine som jeg er.

Det er igrunnen sjeldent at jeg sitter oppe og blogger når jeg egentlig skulle sove, men idag måtte bli et unntak, det var for mange hyggelige tanker som måtte få sitt utløp.

Så til dere alle, takk for at dere bidrar til at jeg er meg, og at jeg utvikler meg, at livet mitt ikke er statisk men dynamisk!! TAKK!!!!!!

Ingen kommentarer: