onsdag 28. november 2007

Stappmett!

..paa inntrykk!!! Men jeg har heldigvis plassi dessertmagen til litt flere!!
Naa sitter jeg i Cusco, Peru, og i morgen reiser vi paa en firedagers tur til Machupicchu. Jeg gleder meg stort, og med ekstra batteri mog solfilter til kameraet innkjopt er jeg klar:)
Naa er vi tre fotogale i gruppen, saa jeg er ikke lenger alene om aa vaere Trigger Happy!

Siden vi forlot La Paz for en uke siden har vi opplevd tre fantstiske dager ved Titicacasjoen, hvor opplevelsene varierte fra iskald t hostellrom paa Isla del Sol, til utepils paa Copacabana beach:) Etter en 11 timers busstu paa lordag naadde vi vakre Cusco, og her er det virkelig MASSE aa oppleve, bade for kameraentusiaster og andre. Vi er fulltallige naa, 10 gode venner paa tur, dessverre setter en brukket fot en stopper for at David blir med oss til Machu, men ellers er vi alle klare for noen flotte dager til fjells. Ellers tror jeg ogsaa vi alle ser frem til aa pakke bort ullundertoyet naar vi neste tirsdag setter kursen mot lavlandet, og Costa rica paa fredagen.

Det var en svaert saa informativ oppdatering fra megher. Naa skal jeg krypoe til koys, avreise i morgen er 0600!
Mer info om et av verdens suy underverker kommer over helgen!
Have fun - I am!

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott å høre fra deg igjen ! Du er alltid i tankene våre. Og for noen opplevelser ! Skulle gjerne vært med deg til Machupicchu. Du får ha med oss dit også ! Helsa er betraktlig bedre og vi gleder oss over dagene. Ser fram til neste livstegn. Klem fra mamma og pappa