lørdag 18. oktober 2008

Toppen av kjedsomhet

Det er rart med det, men etter et visst antall dager på sofaen blir jeg rimelig lei det TV har å by på, så dermed må man gå til sterkere botemidler; quiz... og jommen har jeg lært ting om meg selv jeg ikke ante....
For eksempel; hva burde mamma og pappa egentlig ha kalt meg?




logo
Hva bør du hete?

Mitt resultat:
Karin
Du er søt og pen, og har et naturlig og fint utseende. du er ikke sjenert, og får lett venner.
Ta denne quizen på Start.no


... og ikke minst, hvor gammel er jeg egentlig???



logo
Hva er din mentale alder?

Mitt resultat:
46
Ta denne quizen på Start.no

aoooch!!! den gjorde vondt!! Hva skjedde med barnligheten??????

Så greit om noen kunne finne ut hvor jeg egentlig bør bo!!!



logo
Hvor i Norge bør du bo?
Du bør bo i Stavanger
Ta denne quizen på Start.no




... og hvor jeg egentlig kommer fra....




logo
Hvilket land kommer du fra? (mentalt sett)

Mitt resultat:
Danmark
Du er en typisk danske! Veldig omgjengelig og glad i en dram, røde pølser og morro!
Ta denne quizen på Start.no



Så mange filmer som jeg har sett de siste dagene skal jeg love deg at drømmene jo ikke er langt unna, men hva er egentlig filmen om mitt liv?



logo
Hva slags film er livet ditt?

Mitt resultat:
Romantisk komedie
Ditt liv er en romantisk komedie. Kjæreste-emner dukker stadig opp og gjør hverdagen rosenrød. Stort sett har du hodet i skyene, men noen hindringer og forviklinger blander seg av og til inn. Slik blir jo gleden så ekstra stor når du og din utkårede til slutt får hverandre.
Ta denne quizen på Start.no

Oi, ja, dette var jo... hmm... overraskende...

Så, om du føler du kjenner meg bedre etter dette vil jeg anbefale deg å ta en telefon til meg i stedenfor. Jeg tror jeg kjenner meg selv bedre enn quiz geniene i start.no - håper jeg da..... :)

Ingen kommentarer: