onsdag 22. oktober 2008

Årets høydepunkt!

..i alle fall et av de:)
Imorgen setter vi kursen mot Konferansen, med stor K :)
Medisinstudenter fra hele landet samles på Hermon i Hol kommune, for fire dager med undervisning om fag og tro, bibeltimer, snøballkrig, badeland, god mat, og ikke minst sosiale hendelser til langt ut i de små timer.
Jeg nærmer meg bra igjen, skal prøve å ta det litt med ro i helga, men kjenner jeg hypersosiale meg rett, så blir nok det litt vanskelig. Men jeg lar bikinien bli igjen hjemme, så kan jeg ikke fristes til å herje i badeland i alle fall :)
Fyldigere rapport kommer nok når vi vender hjem igjen:)
Takk til alle dere som har hatt omsorg for meg, og har bedt for meg de siste ukene, kreftene kommer tilbake, og det er en god følelse:)

1 kommentar:

Auuud sa...

Åh! Kos deg masse, Ingvill!! Klemmer fra en litt misunnelig svigerinne som er rimelig klar for snø :)