søndag 1. juni 2008

Jordisk gods og sambuarskap...

.... neida, dette e ikkje eit tungtveiende politisk innslag på denne sida om ka eg enn måtte mene om dei ovenforstående ting.
Det gjenspeiler heller helgens hendelser; 1) eg har innsett kor heftig mykje jordisk gods eg har, 2) eg har blitt samboer.
- selvfølgelig gjelder det min adresseforandring, den 6.på like mange år. Er eg godt vant te å pakke mine dyrebare ting i håndkler og aviser og sirlig putte dei i gamle Tena lady esker???!! (eskene er hentet på aldershjem, ikkje et resultat av eige bruk, om nokon sku lure..) Jepp, lei av å flytte, men like spennende kvar gong å se hått livet måtte bringe i ein ny heim.
Eg he sagt farvel te dusj på kjøkkenet, vindu som sprett upp om vinteren, og min husvert gjennom 2 år. Eg he flytta te andre sida av byen, kor me kose kånn me formiddagssola, men ligg i skyggen om kvelden.
Her bur eg me ei god venninne og hennes koselige bror, på et rom kor ein foreløpig treng ein GPS for å finne senga. Men eg trur med ein formidabel innsats innen organisering ska det nok bli leveleg her også.
Apropos formidabel innsats; sjølve flyttinga gjekk heilt utruleg, med 8 gode vener som stilte med bil, sterke armar og ein god sans for vasking. På ein og ein halv time hadde eg flytt alt mitt gods fra ein heim te ein ny.
Takk te dokke alle!

Våren e god, eg kose meg, eg føle meg så enormt velsigna med så mange gode vener, og eg blir visst heilt språkforvirra av å vere med noen ta dei ;)

Ingen kommentarer: