tirsdag 21. april 2009

Fra venn til venn

Påsken er over, og 2 gode uker både med familie, nye og gamle venner, ski, skog, og også noen herlige dager i Barcelona, er ugjenkallelig over. Hverdagen i Bergen er over meg igjen, og med 3 uker til eksamen er det lesesalen for alle pengene ( tja, de ser jo ikke jeg så mye til da...)
Som om ikke det var nok, så pusser vi opp badet i leiligheten, og siden en bulldozer av en latvier har reist av gårde med både toalett og dusj, så er det ikke noe særlig å bo hjemme, med mindre jeg vil sjekke hvor lenge blæra mi holder koken :)
Derfor er jeg nomade denne uken. men ikke hjemløs. Sånn er det nemlig når man er omgitt av så mange gode venner! Så jeg og sekken min er på en aldri så liten turne rundt i Bergen, 4 overnattingssteder på 6 netter, jepps jepps!
Skal ikke legge skjul på at det er noe slitsomt å hele tiden måtte forholde seg til andre, og ikke kunne sove i sin egen seng, men det setter igrunnen ting litt i perspektiv: andre har ikke noe hjem i det hele tatt, mens jeg opplever åpne dører på alle kanter. Så til dere alle, og særlig Kristin, Irene, Hilde Marie og Berit, takk for deres utrolige gjestfrihet, og deres alltid åpne dører! Veldig glad i dere alle!

Så til dere alle der ute, våren er over oss, dagene er definitivt lysere, og jeg håper dere alle opplever de lysere, og at dere har noen å dele både de grå og de rosa skyene med :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan få låna pottå mi nåken dagar!

Jølle