mandag 2. juli 2007

Summer in the city






Det er sommer, det er sol, og det er varmt og godt her i vestlandets perle. Jeg tilbringer min første sommer i Bergen, og innimellom all jobbing, er dagene fulle av gode opplevelser og gode venner, og jeg nyter virkelig livet.
Når arbeidsdagen er ferdig frister gode middager i hagen med gode venner, kafebesøk, bading, eller, som i går, en lang god uir over Bergensernes stolthet ( en av dem) Vidden. Og for dere som ikke bor her borte, neida, jeg har ikke blitt Bergenser, men det heter fatisk Vidden, og ikke Vidda;) Sammen med ei god venninne nøt jeg utsikten, frihetsfølelsen, og ikke minst solnedgangen fra Ulrikken. Ja, livet er herlig å leve!
Ha en god sommer alle sammen, husk å gå barbeint i gresset!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er ikke lov til å være så brun og si at man har sittet på lesesalen de siste månedene!!! Jeg vil gjerne så litt tvil i akkurat det der, Ingvill! Har du egentlig vært på lesesalen? Er det noen som kan bevise det?

Vel...dette henger vel bare sammen med at Ingvill Aa er bare utrolig flink til å komme seg ut når hun har muligheten! Det beundrer jeg deg for! Fortsett med det og nyt sommeren! Gleder meg veldig til å være med deg på hytta! Ye! :)